SearchUser organiseert online marketing event voor de financiële branche

SearchUser organiseert online marketing event voor de financiële branche

SearchUser organiseert online marketing event voor de financiële branche

De financiële wereld verandert. Er zijn nog maar weinig potentiële klanten die een eerste (fysieke) afspraak maken, voordat ze een website bezoeken. De doelgroep bevindt zich namelijk online en communiceert via meerdere kanalen. De digitale transitie van facturen, afschriften en bankieren heeft al plaatsgevonden, maar online marketing en sales blijven achter. 12 oktober ligt de focus op hoe finance bedrijven in contact komen met hun potentiële klanten, hoe ze relaties behouden en kunnen verbeteren middels nieuwe marketing en sales oplossingen.

Het evenement wordt onder andere georganiseerd voor banken, vermogensbeheerders, accountantskantoren, boekhoudkantoren, administratiekantoren, beleggingsmaatschappijen, belastingadviseurs etc.

Online (B2B) marketingbureau SearchUser nam het initiatief om bedrijven in de financiële sector hierin te adviseren en te inspireren. In samenwerking met diverse sprekers leren finance bedrijven tijdens dit event hoe de financiële wereld verandert en hoe zij met nieuwe online oplossingen hun marketing en sales naar een hoger niveau kunnen tillen. Oftewel: meer leads en omzet kunnen genereren.

De toekomst van marketing en sales

Samen met een team van 20 marketeers zorgt Dirk Tuip, founder van SearchUser, er dagelijks voor dat B2B klanten meer business halen uit hun websites en social. Dirk Tuip geeft een presentatie over het aantrekken van de juiste traffic, conversie optimalisatie en marketing automation.

Ik wil bedrijven attenderen op de toekomst van marketing en sales waarin je potentiële klanten op een andere manier dient te benaderen, maar nog steeds fysiek binnen kunt halen. Wij geloven dat je met nieuwe marketing oplossingen hier een juiste balans in kunt vinden”, aldus Dirk.

SearchUser Dirk Tuip

Sprekers

Naast Dirk Tuip komen er nog andere sprekers aan het woord die hun kennis en (praktijk) ervaringen delen.

Egbert Jan van Bel

Als schrijver van marketing- en managementboeken en kerndocent zal Egbert Jan van Bel spreken over klantgerichtheid als strategie. Hij benoemt de nieuwe ontwikkelingen in de customer experience van slimme marketingalgoritmes, social selling en service excellence. Wat leert 10 jaar onderzoek ‘Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland’ ons in praktische zin?

Pascal Spelier

Pascal is Principal Consultant Digital Customer Experience bij Capgemini Consulting en heeft voorheen 16 jaar bij ABN AMRO gewerkt. Hij zal vanuit de praktijk spreken over de digitale transitie binnen de financiële wereld en hoe dit binnen de organisatie wordt uitgerold.

Pascal Spelier

Loege Schilder

Als directeur van Care IS vermogensbeheer, die 2x verkozen is tot beste vermogensbeheerder van Nederland, zal Loege aan de hand van een case de innovatie in vermogensbeheer toelichten. Hij legt hierbij de focus op het benaderen, bedienen en behouden van klanten. Tenslotte legt hij uit hoe de communicatie met klanten de laatste jaren is veranderd.

Loege schilder

Aan het eind van het event is er een mogelijkheid om te netwerken.

Inschrijving

Wilt u er vrijdag 12 oktober bij zijn? Tickets bestellen en een overzicht van het volledige programma, kunt u vinden op www.searchuser.nl/finance-event-oktober.

Tickets bedragen €69,- incl. hapjes en drankjes.

Voor de early birds, bedragen de tickets t/m 10 september €69,-. Daarna bedragen de tickets €99,-.

Bestel uw ticket voor: 10-09-2017!