5 manieren om de deliverability van jouw e-mail te vergroten
Marketeers steken veel tijd in campagnes voor hun e-mailmarketing. Of dit nu aan het creëren van een nieuwe e-mail is...
Lees Meer Lees Meer
Marketeers steken veel tijd in campagnes voor hun e-mailmarketing. Of dit nu aan het creëren van een nieuwe e-mail is...
Lees Meer Lees MeerDoor het coronavirus worden diverse taken on hold gezet, e-mails worden aangepast en veel campagnes worden stopgezet. Veel marketeers staan...
Lees Meer Lees MeerJe kent waarschijnlijk de Facebook en LinkedIn leadformulieren al. Maar ken je de Google Ads leadformulierextensie ook? Deze vrij nieuwe...
Lees Meer Lees MeerNa de stories-functie op Instagram, Facebook, Snapchat en WhatsApp kon LinkedIn niet achterblijven. Sinds 13 mei is LinkedIn gestart met...
Lees Meer Lees MeerZelfs in de huidige situatie rondom het coronavirus heeft e-mailmarketing een essentiële functie binnen jouw marketingmix. Ook al is het...
Lees Meer Lees MeerEen hoop bedrijven hebben het financieel zwaar door de coronacrisis. Van alle kanten ontstaan er mooie initiatieven om elkaar te...
Lees Meer Lees MeerDe afgelopen weken waren veel marketeers op zoek naar een goede strategie voor hun e-mailmarketing tijdens de coronacrisis. In deze...
Lees Meer Lees MeerHet Coronavirus beheerst op dit moment volledig onze werkwijze en omgang met klanten. De situatie rondom het virus verandert dagelijks....
Lees Meer Lees MeerMomenteel ligt de prioriteit van bedrijven bij het veiligstellen van hun werknemers en klanten voor het Coronavirus. Om volledige veiligheid...
Lees Meer Lees MeerDe juiste content en het ontwerp van jouw e-mail zijn essentieel voor het succes van een e-mail. Maar om te...
Lees Meer Lees Meer