Handboek Marketing Automation

Herken je dat? Je denkt een goed inbound marketing traject te hebben, je hebt een redelijk aantal bezoekers op je website en je hebt inzicht in Google Analytics. Maar je hebt echter geen idee wie deze bezoekers zijn en is het eigenlijk nog onduidelijk hoe je ze nou het beste kan bereiken, laat staan ze te converteren en om te zetten naar een klant.

Dit is waar marketing automation het verschil maakt. Marketing automation maakt het mogelijk om heel vroeg – als de bezoekers nog anoniem zijn – in contact te komen met anonieme website bezoekers en ze sales ready te maken.

Download E-book

 

Meer informatie over onze boeken

 

Handboek LinkedIn Advertising

Heb jij net als al jouw concurrentie al een compacny page? Probeer je net als je concurrenten via organische methoden en posts jouw doelgroep te bereiken? Dan weet je hoeveel tijd dit in beslag neemt en dat het rendement moeilijk te meten is. Dat is nou precies het grootste verschil met LinkedIn B2B advertising. Met LinkedIn advertising bereik je zeer gericht en snel jouw ideale B2B prospects.

Maar.. Dan moet je natuurlijk wel weten hoe je dit moet doen. En daarom hebben wij een eenvoudige handleiding geschreven. Behaal de best mogelijke resultaten met effectieve LinkedIn campagnes middels destappen in deze handleiding. 

Download E-book

De toekomst van marketing voor B2B Organisaties

In de B2C markt zien we al dat bedrijven concurreren om de consument de beste online ervaring te bieden, zodat de consument bij hen blijft. En blijkt een up-to-date online marketingstrategie essentieel. Maar dit geldt ook voor B2B. Door op de hoogte te zijn van alle nieuwe ontwikkelingen, kan je hier snel op inspelen en nog voor jouw concurrenten dit doen. 

In dit handboek delen we 9 ontwikkelingen die allemaal met elkaar verbonden zijn. Deze ontwikkelingen spelen zich niet over een aantal jaar af, maar zijn nu al gaande. Bij iedere ontwikkeling leggen wij uit wat dit voor jouw organisatie en jouw B2B online marketing betekent.

 

Download E-book


In 5 stappen jouw salesproces optimaliseren

In de B2B markt is de salesfunnel vaak een stuk langer dan in de B2C markt. Ook is jouw doelgroep vaak minder makkelijk te bereiken dan een doelgroep van consumenten. Dit maakt het B2B Salesproces vaak erg lang. Dit terwijl elke verkoper het liefst zo snel mogelijk in contact komt met gekwalificeerde prospects en de marketing afdeling het liefst elke dag kwalitatieve leads aanlevert. In de praktijk blijkt dit toch net iets anders te liggen. 

Dat is waarom wij dit boek hebben geschreven. Hoe zorg je ervoor dat dit salesproces soepel verloopt, zo min mogelijk tijd en inspanning kost maar toch de gewenste resultaten oplevert? Dat leer jij in dit boek. 

 

Download E-book

 

Informatie buiten de boeken om?

Meld je nu aan voor de nieuwsbrief

    SearchUser respecteert jouw privacy die valt onder de GDPR/AVG.