Handboek LinkedIn Advertising

Als bedrijf opererend in een B2B markt dan weet jij dat LinkedIn dé ‘place to be’ is om de B2B markt en dus jouw doelgroep te bereiken. Wist je dat elke seconde 2 ‘professionals’ zich in schrijven op LinkedIn? Het is dan ook niet verrassend dat vrijwel alle bedrijven in de B2B markt actief zijn op LinkedIn. 

Heb jij net als al jouw concurrentie al een compacny page? Probeer je net als je concurrenten via organische methoden en posts jouw doelgroep te bereiken? Dan weet je hoeveel tijd dit in beslag neemt en dat het rendement moeilijk te meten is. Dat is nou precies het grootste verschil met LinkedIn B2B advertising. Met LinkedIn advertising bereik je zeer gericht en snel jouw ideale B2B prospects.

Maar.. Dan moet je natuurlijk wel weten hoe je dit moet doen. En daarom hebben wij een eenvoudige handleiding geschreven. Behaal de best mogelijke resultaten met effectieve LinkedIn campagnes middels destappen in deze handleiding. Hierna weet je hoe LinkedIn advertising werkt, hoe je meest gemaakte fouten kunt voorkomen en hoe je de kans kunt vergroten dat jouw campagnes resultaat behouden

 

Nieuwsgierig wat LinkedIn Advertising nog meer voor jou kan doen?

  • Gratis handboek LinkedIn Advertising

    Searchuser respecteert jouw privacy die valt onder de GDPR/AVG.

 

LinkedIn B2B Advertising,
dat leer je in dit handboek. 

 

 

1. Waarom jij jouw klanten moet begrijpen

3. Welke LinkedIn advertentie formats er zijn

4. Hoe je LinkedIn advertenties moet creëren

     4.1 Wat Text Ads zijn 
     4.2 Wat Sponsored Content Ads zijn
     4.3 Wat InMail ads zijn
     4.4 Wat Lead gen forms zijn

5. Hoe jij je Advertenties moet beheren 

6. Waarom je moet Starten met LinkedIn Advertising

Het bereiken van de juiste doelgroep

 

Shannah de Ruijter – LinkedIn Advertising Specialist