Handboek Marketing Automation

Anonieme bezoekers op jouw website middels sterke opt-ins omzetten naar prospects. Vervolgens zet je met de juiste content, op het juiste moment deze prospects om naar betalende klanten. Dat is wat marketing automation voor jou kan doen. Jouw marketing volledig geautomatiseerd. 

Binnen marketing automation wordt er gebruik gemaakt van geautomatiseerde systemen/marketing automation software om jouw prospects gestructureerd door de buyer journey/aankoopproces heen te helpen. Jouw prospects door de buyer journey heen helpen wordt gedaan door op het juiste moment, de juiste content, naar de juiste persoon te sturen en geheel gepersonaliseerd. 

Nieuwsgierig wat marketing automation nog meer voor jou kan doen?

  • Gratis Handboek Marketing Automation

    Searchuser respecteert jouw privacy die valt onder de GDPR/AVG.

 

Jouw Marketing Automatiseren,
dat leer je in dit handboek. 

 

1. Hoe je jouw marketing kan automatiseren

2. Hoe belangrijk een gepersonaliseerde boodschap is per doelgroep

3. Hoe je het gat in jouw salesfunnel moet vinden en vullen

4. Hoe je gebruik maakt van PTT: personaliseren, timen, testen

5. Waarom jij jouw salesgesprek op papier moet zetten,
maar niet direct het product moet verkopen. 

6. Hoe en waarom je jouw up- en cross selling automatiseerd

7. Hoe je meet waar jouw inkomsten vandaan komen

8. Waarom je inkomsten misloopt zonder Marketing Automation

Jouw Sales Versnellen

Patrick Schokker – Manager Marketing Automation

Emerce Blogger Marketing Automation