In 5 stappen jouw salesproces optimaliseren

In de B2B markt is de salesfunnel vaak een stuk langer dan in de B2C markt. Ook is jouw doelgroep vaak minder makkelijk te bereiken dan een doelgroep van consumenten. Dit maakt het B2B Salesproces vaak erg lang. Dit terwijl elke verkoper het liefst zo snel mogelijk in contact komt met gekwalificeerde prospects en de marketing afdeling het liefst elke dag kwalitatieve leads aanlevert. In de praktijk blijkt dit toch net iets anders te liggen. 

Daarom hebben wij een handboek geschreven hoe jij in 5 stappen jouw salesproces kan optimaliseren. Hoe zorg je ervoor dat dit salesproces soepel verloopt, zo min mogelijk tijd en inspanning kost maar toch de gewenste resultaten oplevert? Dat leer jij in dit boek. 

In dit e-book bespreken wij 5 stappen om meer resultaat uit jouw salesproces te halen. Wij hebben dit stappenplan met succes ingezet voor ons eigen salesproces, maar ook voor het salesproces van onze klanten uit diverse branches.

Nieuwsgierig hoe jij jouw salesproces optimaliseert?

  • Gratis Handboek Marketing Automation

    Searchuser respecteert jouw privacy die valt onder de GDPR/AVG.

 

Jouw Sales optimaliseren,
dat leer je in dit handboek. 

 

1. Leer hoe jij jouw doelgroep moet segmenteren en waarom dit essentieel is.

2. Leer hoe jij jouw doelgroep op het juiste platform moet benaderen en wat dit juiste platform is. 

3. Leer hoe jij jouw website gereed maakt om leads te genereren

4. Leer hoe jij Lead Nurturing en Lead scoring in kan zetten

5. Leer hoe jij jouw leads kan opvolgen met gepersonaliseerde content

6. Meet alles, Weet alles! Leer hoe jij de juiste data verzamelt en inzet om jouw salesproces te versnellen

Jouw Sales Versnellen

Patrick Schokker – Manager Marketing Automation

Emerce Blogger Marketing Automation