Consultancy - marketing automation | SearchUser

Marketing Automation

 

 

 
AUTOMATISEER JE SALES ACTIVITEITEN

Marketing automation is de snelst groeiende software op de markt, en is dé toekomst om jouw sales- en marketing proces te verbeteren.

Dit betekent voor jouw organisatie dat het op tijd kan inspringen om een voorsprong in de markt te krijgen.

 
 

 

 

 

 

Marketing Automation is de sales medewerker die je altijd wilde hebben.

– Jan Smit

 

 

 

 

WAT LEVERT MARKETING AUTOMATION OP VOOR JOUW BUSINESS?

 

 

1. Ontvang gerichte informatie over je leads

Van elke lead weet je exact wat zijn activiteiten op de website zijn, in realtime.

 

2. Versnel de sale met geautomatiseerde e-mails

E-mails worden automatisch verstuurd, gebaseerd op het websitegedrag van de lead.

 

3. Meet de omzet van alle marketingactiviteiten

Meet en weet vanaf nu altijd welke activiteiten jou de meeste omzet opleveren.

 

Gratis marketing automation proefaccount

 

  

1. ONTVANG GERICHTE INFORMATIE OVER JE LEADS

Je hoeft nooit meer te gissen of een lead salesklaar is. Met marketing automation software weet je namelijk precies welke pagina’s ze hebben bezocht en hoe lang. Dit allemaal op individueel niveau. Tevens zie je welke e-mails door deze persoon zijn geopend en welke links zijn aangeklikt. Een ander bijkomend voordeel voor de salesmensen: je hebt al gegronde voorkennis over de interesses en behoeften van je lead.

 
 

 

 

 

2. Versnel de sale met geautomatiseerde e-mails

E-mail marketing is nog nooit zo makkelijk geweest. Met marketing automation zorg je ervoor dat je leads de juiste boodschap ontvangen, op exact het juiste moment.

Op deze manier kun je al je content zo persoonlijk maken als je wilt. Heeft iemand pagina’s bezocht over bepaalde (onderdelen van je) producten? Stuur dan een automatische email met artikelen hierover – zodat de klant op de juiste manier overgehaald wordt om je product af te nemen.

 

 

 

 

 3. Meet wat je marketingactiviteiten opleveren

Vanaf nu zul je veel gerichter je marketing investeringen monitoren. Met marketing automation weet je exact de netto opbrengsten van al je marketingactiviteiten.

Het systeem rekent uit en verdeelt de omzet over de kanalen die hebben bijgedragen aan de nieuwe klant (advertenties, social media, emails, nieuwsbrieven, etc.). 

Alles is in één oogopslag te zien, zodat jij de juiste beslissingen kunt maken.



 

Maak kennis met ons team

 

Patrick

Mark

 

Richard

 
 


Mariola

 

 

 

 

Onze laatste blogs

3 data driven marketing tips om jouw doelgroep op het juiste moment te bereiken

In marketing draait het allemaal om data. Met behulp van data kun je jouw publiek leren kennen en erachter komen wat het juiste moment is om hen te benaderen. Wat in het nieuwe tijdperk “Age of Assistance” ontzettend belangrijk is,...

5 tips voor een succesvolle mobiele strategie

Mobiel heeft het zoekgedrag van jouw doelgroep al beïnvloed (lees hier meer over in onze vorige blog), maar mobiel zorgt er ook voor dat jij jouw marketingstrategie dient aan te passen. De toename van het mobiel gebruik heeft de regels...

Google Speed Update: laadtijd mobiele pagina’s vanaf juli een ranking factor

Google heeft aangekondigd dat de laadsnelheid van webpagina’s na een zoekopdracht op een mobiel apparaat vanaf juli 2018 als ranking factor meetelt. In dit blog delen we het effect van de Google Speed Update en handige tips voor snelle mobiele...

 

 

DOWNLOAD NU ONS GRATIS HANDBOEK MARKETING AUTOMATION VOOR B2B ORGANISATIES