Marketing Automation

 

 

 
AUTOMATISEER JE SALES ACTIVITEITEN

Marketing automation is de snelst groeiende software op de markt, en is dé toekomst om jouw sales- en marketing proces te verbeteren.

Dit betekent voor jouw organisatie dat het op tijd kan inspringen om een voorsprong in de markt te krijgen.

 
 

 

 

 

 

Marketing Automation is de sales medewerker die je altijd wilde hebben.

– Jan Smit

 

 

 

 

WAT LEVERT MARKETING AUTOMATION OP VOOR JOUW BUSINESS?

 

 

1. Ontvang gerichte informatie over je leads

Van elke lead weet je exact wat zijn activiteiten op de website zijn, in realtime.

 

2. Versnel de sale met geautomatiseerde e-mails

E-mails worden automatisch verstuurd, gebaseerd op het websitegedrag van de lead.

 

3. Meet de omzet van alle marketingactiviteiten

Meet en weet vanaf nu altijd welke activiteiten jou de meeste omzet opleveren.

 

Gratis marketing automation proefaccount

 

  

1. ONTVANG GERICHTE INFORMATIE OVER JE LEADS

Je hoeft nooit meer te gissen of een lead salesklaar is. Met marketing automation software weet je namelijk precies welke pagina’s ze hebben bezocht en hoe lang. Dit allemaal op individueel niveau. Tevens zie je welke e-mails door deze persoon zijn geopend en welke links zijn aangeklikt. Een ander bijkomend voordeel voor de salesmensen: je hebt al gegronde voorkennis over de interesses en behoeften van je lead.

 
 

 

 

 

2. Versnel de sale met geautomatiseerde e-mails

E-mail marketing is nog nooit zo makkelijk geweest. Met marketing automation zorg je ervoor dat je leads de juiste boodschap ontvangen, op exact het juiste moment.

Op deze manier kun je al je content zo persoonlijk maken als je wilt. Heeft iemand pagina’s bezocht over bepaalde (onderdelen van je) producten? Stuur dan een automatische email met artikelen hierover – zodat de klant op de juiste manier overgehaald wordt om je product af te nemen.

 

 

 

 

 3. Meet wat je marketingactiviteiten opleveren

Vanaf nu zul je veel gerichter je marketing investeringen monitoren. Met marketing automation weet je exact de netto opbrengsten van al je marketingactiviteiten.

Het systeem rekent uit en verdeelt de omzet over de kanalen die hebben bijgedragen aan de nieuwe klant (advertenties, social media, emails, nieuwsbrieven, etc.). 

Alles is in één oogopslag te zien, zodat jij de juiste beslissingen kunt maken.



 

Maak kennis met ons team

 

Patrick

Mariola

 

Richard

 

 

Onze laatste blogs

De 9 nieuwste features tijdens Google Marketing Live 2019

Tijdens Google Marketing Live 2019 werden de allernieuwste ontwikkelingen binnen Google gedeeld. De features zijn vooral gericht op de mobile first wereld waarin wij nu leven. Dit houdt in dat Google de gebruikerservaring wil verbeteren voor gebruikers en adverteerders. Ook...

4 tips om de user experience van jouw website te verbeteren

Is het al een tijdje geleden dat jij jouw website hebt doorlopen op de user experience? Dan kan het zijn dat jouw website verouderd is en minder gebruiksvriendelijk. Conversies kunnen hierdoor achterblijven en het bouncepercentage stijgen. Het is tijd om...

E-mail Benchmark 2019: E-mailmarketing belangrijkste online kanaal

De nieuwe editie van de E-mail Benchmark is gepubliceerd. De E-mail Benchmark heeft de trends en ontwikkelingen in 2019 op het gebied van e-mailmarketing in kaart gebracht. Wederom staat e-mailmarketing op nummer 1 in de top drie belangrijkste online kanalen...

 

 

DOWNLOAD NU ONS GRATIS HANDBOEK MARKETING AUTOMATION VOOR B2B ORGANISATIES