Online marketing in crisistijd: de quick wins & praktische tips

De wereld staat op z’n kop. Zowel zakelijk, als privé. COVID-19 bepaalt voor onbepaalde tijd hoe wij door het leven gaan. De Coronacrisis heeft impact op onze werkzaamheden. Bedrijven besluiten om te bezuinigen. De eigen marketing wordt dan vaak als eerste on-hold gezet. 

Maar is dit wel de juiste keuze? 

In deze tijd heb je jouw marketing toch juist enorm hard nodig? Online communicatie blijft namelijk een sterk middel om jouw klanten op een effectieve manier te bereiken. Nu andere werkzaamheden stil liggen heb je tijd om hierin te investeren. Hierdoor kun je de impact van het Coronavirus op jouw organisatie uiteindelijk juist beperken. 

Dat is waarbij wij je gaan helpen in dit e-book.

Download

online marketing in crisistijd

Hoe zorg je voor genoeg business in deze turbulente tijden?

Wij delen quick marketing wins en praktische tips die je tijdens deze Coronacrisis kunt inzetten. Op welke manier je juist in deze tijd leads kunt verzamelen en hoe je jouw website hiervoor geschikt maaktIets met eerst zaaien, dan oogsten. Welke kansen je nu kunt grijpen om meer omzet uit jouw huidige klanten te halen. En hoe gepersonaliseerde content en marketing automation hieraan kunnen bijdragen.

Dit haal je direct uit het e-book:

– Quick wins en praktische tips tijdens de Coronacrisis

– Leads verzamelen in een onzekere tijd

– In crisistijd jouw website te optimaliseren voor leadgeneratie

– Meer kansen uit je huidige klanten database

– Personaliseer met Marketing Automation

online marketing in crisistijd

Vul het formulier in en ontvang direct het e-book met concrete handvatten in jouw inbox!

  • Gratis Handboek Marketing Automation

    Searchuser respecteert jouw privacy die valt onder de GDPR/AVG.

Direct contact opnemen over de mogelijkheden voor Marketing in Crisistijd?

 

CONTACT