SearchUser cases - B2B marketingbureau SearchUser

Cases

 

Ontdek hoe wij ervoor gezorgd hebben dat onze klanten geweldige resultaten behalen

 

Henley 360

Klantvraag:’Hoe kunnen we meer traffic genereren naar onze websites, deze omzetten naar kwalitatieve leads en structureel opvolgen?’

Resultaat: Structurele leadopvolging door integratie marketing automation en meer website traffic dankzij nieuwe leadgeneratie strategie

 

 

Warmtewisselaar.nl (Kapp)

Klantvraag:’Hoe krijg ik meer traffic en conversies naar mijn webshop?’

Resultaat: Meer dan 50 concrete leads in 3 maanden door conversie optimalisatie en Google Adwords

 

 

Duijndam Delft Caravans & Campers

Klantvraag: ‘Hoe krijg ik meer contactmomenten via mijn campagnes en meer conversies, zoals downloads van brochures, offerte aanvragen en meer verhuren en verkopen?’

Resultaat: Conversie met 278% gestegen na het verbeteren van de huidige Google Adwords campagnes

 

 number1 voetbalreizen - Searchuser cases

Number1 Voetbalreizen

Klantvraag: ‘Hoe kan ik tijd besparen in mijn aftersales proces?’

Resultaat: Een besparing van 20 uur per week door een geautomatiseerd aftersales proces 

 

 q-impact - SearchUser cases

Q-Impact

Klantvraag: ‘Hoe krijg ik gestructureerd leads via mijn website?’

Resultaat: 30 high-end B2B leads in 30 dagen

 

Lean six sigma zelfstudie

Lean Six Sigma Zelfstudie 

Klantvraag: ‘Hoe zet ik onze nieuwe zelfstudie op de juiste manier in de B2B markt binnen de juiste doelgroep?’

Resultaat: Honderden leads en tientallen klanten middels advertising en marketing automation

 

Schoondergang

Klantvraag: ‘Hoe zorg ik ervoor dat onze leads op consistente wijze opgevolgd worden?’

Resultaat: winst middels urenbesparing en automatische leadopvolging.

 

Tuijp Keuken & Bad

Klantvraag: ‘Hoe creëer ik een (snellere) manier om de ingevulde offerteformulieren op te volgen?’

Resultaat: Verbeterd salesproces door automatische follow-up middels Marketing Automation

 

Doelgroepmarketing

Vraag: ‘Gerichte leads verzamelen middels doelgroepmarketing’

Resultaat: 150 gerichte leads verzameld