Cases

 

Ontdek hoe wij ervoor gezorgd hebben dat onze klanten geweldige resultaten behalen

 

 

LinkedIn Advertising logo

LinkedIn-advertising.nl

Vraag: ‘Specifieke website over LinkedIn advertising met de juiste domeinnaam om hoogwaardige leads te verzamelen’

Resultaat: Dankzij de ijzersterke domeinnaam en de juiste verwerking van de zoekwoorden heeft de website organisch de toppositie bereikt in Google. Dit organische verkeer levert dagelijks waardevolle leads op.

 

 

Case study Klimaatservice Noordholland

Klimaatservice Noordholland

Vraag: ‘Hoe creëer ik online zichtbaarheid binnen West-Nederland rondom onze nieuwe entiteit en de producten die daarbij horen?’

Resultaat: Verdubbeling van het aantal websitebezoekers en 8 offerte aanvragen binnen twee maanden door Google Ads.

 

 

ESI Eurosilo BV

Vraag: ‘Hoe krijg ik meer leads via mijn website ondanks de conservatieve markt?’

Resultaat: Tientallen waardevolle downloads en leads door website optimalisatie en leadgeneratie. Wat ook resulteerde in nieuwe samenwerkingsverbanden en klanten.

 

Volare

Vraag: ‘Hoe zorg ik voor een gerichte opvolging met enkel relevante leads?”

Resultaat: Tijdbesparing en nog enkel relevante leads 

 

marketingautomationtips.nl

Marketingautomationtips

Vraag: ‘Specifieke marketing automation website optimaliseren om meer leads te verzamelen’

Resultaat: Tientallen downloads die resulteerden in waardevolle afspraken en klanten. Door de juiste targeting sluiten deze leads aan op de doelgroep waarin SearchUser zich gespecialiseerd heeft.

 

Humanication case

Humanication

Klantvraag: ‘Kunnen jullie de humanication.co.il website ombouwen, zodat deze voldoet aan de regels in Israël betreft de “accessibility law”?’

Resultaat: De gebruikerservaring van de website is gestegen. Alle functionaliteiten werken naar toebehoren. De website ‘Humanication.co.il‘ is nu ook toegankelijk en goed te gebruiken voor slechtzienden. 

 

Henley 360

Klantvraag:’Hoe kunnen we meer traffic genereren naar onze websites, deze omzetten naar kwalitatieve leads en structureel opvolgen?’

Resultaat: Structurele leadopvolging door integratie marketing automation en meer website traffic dankzij nieuwe leadgeneratie strategie

 

 

Warmtewisselaar.nl (Kapp)

Klantvraag:’Hoe krijg ik meer traffic en conversies naar mijn webshop?’

Resultaat: Meer dan 50 concrete leads in 3 maanden door conversie optimalisatie en Google Adwords

 

 

Duijndam Delft Caravans & Campers

Klantvraag: ‘Hoe krijg ik meer contactmomenten via mijn campagnes en meer conversies, zoals downloads van brochures, offerte aanvragen en meer verhuren en verkopen?’

Resultaat: Conversie met 278% gestegen na het verbeteren van de huidige Google Adwords campagnes

 

 number1 voetbalreizen - Searchuser cases

Number1 Voetbalreizen

Klantvraag: ‘Hoe kan ik tijd besparen in mijn aftersales proces?’

Resultaat: Een besparing van 20 uur per week door een geautomatiseerd aftersales proces 

 

 q-impact - SearchUser cases

Q-Impact

Klantvraag: ‘Hoe krijg ik gestructureerd leads via mijn website?’

Resultaat: 30 high-end B2B leads in 30 dagen

 

Lean six sigma zelfstudie

Lean Six Sigma Zelfstudie 

Klantvraag: ‘Hoe zet ik onze nieuwe zelfstudie op de juiste manier in de B2B markt binnen de juiste doelgroep?’

Resultaat: Honderden leads en tientallen klanten middels advertising en marketing automation

 

Schoondergang

Klantvraag: ‘Hoe zorg ik ervoor dat onze leads op consistente wijze opgevolgd worden?’

Resultaat: winst middels urenbesparing en automatische leadopvolging.

 

Tuijp Keuken & Bad

Klantvraag: ‘Hoe creëer ik een (snellere) manier om de ingevulde offerteformulieren op te volgen?’

Resultaat: Verbeterd salesproces door automatische follow-up middels Marketing Automation

 

Doelgroepmarketing

Vraag: ‘Gerichte leads verzamelen middels doelgroepmarketing’

Resultaat: 150 gerichte leads verzameld