Schurq

Hoe pakt schurq. conversie optimalisatie aan?

Meerdere factoren beïnvloeden het gedrag van jouw websitebezoekers. Denk hierbij aan de content, gebruiksvriendelijkheid, kleuren van de buttons, etc. Om jouw website te optimaliseren, analyseer je de verschillende onderdelen. Hoe presteert de website? En hoe kan je dit verbeteren? Jij analyseert welke knoppen het beste presteren, en welke niet. Bewandelen bezoekers de ideale customer journey? Of volgen zij een andere route? Waar haken de bezoekers af?

Wat levert conversie optimalisatie op voor jouw organisatie?
  • Betere usability, je maakt de website gebruiksvriendelijker;
  • Op basis van concrete data maak je weloverwogen keuzes en kun je de beste versie van jouw website neerzetten. Zowel in functionaliteiten, als voor de customer journey;
  • Nieuwe leads, meer conversies;
  • Upsells: meer omzet uit bestaande bezoekers;
Hoe verkrijgen wij deze data?

Deze data worden voor jou gebundeld in een compleet conversie optimalisatie rapport. Zo heb jij de verbeterpunten in één overzicht en krijg je een advies waarmee jij jouw website klaarmaakt om leads te verzamelen. Gebruiksvriendelijk én met een verhoogde ROI.

Om een optimalisatie advies te geven hebben we data nodig. Data die ons vertelt wat bezoekers doen op jouw website, welke weg zij afleggen en vooral; waar deze bezoekers afhaken. Een veelgebruikte tool is Google Analytics. Binnen deze tool kunnen we naast het gedrag van de bezoeker analyseren de “gemiddelde” customer journey halen én optimaliseren. Andere tools zoals Hotjar en A/B testen zorgen ervoor dat wij jouw website omtoveren tot een ware leadmachine!

Klaar voor meer conversies, en dus meer omzet?